Interior Design

Tell me what's your Flavour?

Een goed ontwerp, valt of staat met een goed concept. Na een verhelderend gesprek proberen we inzichtelijk te krijgen wie je bent en wat bij je past. Wat zijn je lievelingskleuren, van welke materialen hou je, heb je zelf een beeld van een sfeer en wie wonen er in huis, maar ook: wat doe je graag? Wat is je lievelingsmuziek? Welke stukken uit je interieur zijn je dierbaar?

In geval van een commercieel ontwerp, gaan we dieper in op het bedrijfsimago. Is er al een duidelijk bedrijfsimago, of kunnen we je daarbij helpen? Wat voor producten ga je verkopen? Zijn er merken waar je mee gaat werken? Wie gaan je bedrijfsruimte bezoeken en hoeveel bezoekers verwacht je?

Let it Grow, Let it Blossom, Let it Flow...

Met al deze informatie zetten we de creatieve bovenkamers aan het werk. Het concept wordt vertaald naar een conceptbeeld: bijvoorbeeld een collage waarin we in één oogopslag de sfeer van het ontwerp willen laten zien. Met dit beeld gaan we aan de slag met pen, potlood, marker en papier en maken we twee- en driedimensionale tekeningen.

We benaderen het interieurontwerp bijna als een artistiek project: wat is het verhaal? Kun jij, of kun jij je bedrijf, herkennen in het ontwerp? Voel je je senang in de ruimte, KLOPT het?

Harvest

Na een wederzijds fijn gevoel over het ontwerp, gaan we verder met de daadwerkelijke inrichting. Dit kan vér gaan, tot aan verbouwen en meubels maken en plaatsen aan toe, of misschien heb je genoeg aan de getekende ontwerpen en kun je er zelf mee uit de voeten. In deze laatste fase kijken we samen naar de beste uitvoering voor jou, of je bedrijf.

how much?

Geen opdracht is hetzelfde en dus ook de prijs niet. Voor het concept en een voorlopig ontwerp geldt een basistarief. In de conceptfase kan er een duidelijke offerte overlegd worden met de totaalkosten voor het definitieve ontwerp.